The Great Gatsby

The Great Gatsby är en av de bättre filmerna jag sett på länge. Jag kan inte på rak arm komma på något som jag faktiskt störde mig på med den. Den var perfekt, den förbjudna kärleken, de vackra miljöerna, Leonardo DiCaprio - ja, allt var perfekt. Trots detta så kändes den ganska mycket som vilken kärlekshistoria som helst fram till slutet, det var först då jag började älska den. Den har nämligen ett lite annorlunda slut som man inte kan undgå att bli insatt i och förstå alla känslor som visas på duken. Man blir otroligt insatt i filmen. Men nu vill inte jag ge er för höga förväntningar på filmen, men jag tycker verkligen att ni ska se den.
 
Jag sökte på titelt på tumblr och fick fram detta:
Älskar den här sista gifen. Lyckan tycks vara oändlig.

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback