My mind is made up, nothing can change that

Nu har jag kommit hem efter en mixad dag innehållandes flera examineringar, jobb och ESC med Sanna. Det sistnämnda var definitivt det allra bästa! Vi satt hemma hos henne och skrattade åt alla patetiska bidrag och åt B&J. Älska livet!

Filip, som kommer vara min chef på NCC i sommar mejlade mig igår och frågade om jag vill följa med på Grönan med hela avdelningen. Min spontana reaktion var ett självklart ja men sen läste jag vidare och såg att det då skulle vara den 29:e maj, alltså dagen jag tar studenten. Jag lär vara hyfsat upptagen den dagen, så ingen Grönan för mig. Men hans svar när jag tackat nej var det bästa: "Va!? Vill du ta studenten hellre än att gå på Grönan… ;o)))" haha skönt att jag fått en chef som inte är för seriös hela tiden (jag trodde nämligen att han var det från mitt första möte med honom).

Men ja, nu ska jag sova. Men först ska jag visa er det bästa bidraget från ESC12, detta var helt klart Sannas och min favorit då:


Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback