Man ska inte ropa hej förrän man kommit över bäcken

Jag är inte någon som hänger upp mig på saker i allmänhet men nu blir jag faktiskt lite lack. Jag sa ju igår att jag inte har några mer skoluppgifter i gymnasiet. Det var tydligen en lögn, för vad tror ni inte att jag får idag? En uppsats i biologi där jag ska jämföra två djur och hur de evolutuionärt har anpassat sig för att överleva. Skoj va? Det värsta är ända att jag måste skriva MVG på denna för att kunna få det i betyg. Gaah jag orkar inte! Aja. Jag ska försöka bli klar imorgon så att blir av med den.
 
Just nu tittar jag på lite Modern Family och har precis avslutat en stor latte. Vilken idiot bestämmer sig föt att dricka kaffe när man redan är överhettad? Jaja, jag har lite mer energi nu i alla fall som jag ska använda till att städa mitt rum och skriva biologin.
 
Ikväll är det ju andra semifinalen av ESC. Ska ni kolla? Jag ska självklart titta med Sanna. Det hr väl blivit lite vår grej där vi sitter och kommenterar varenda bidrag. Jag längtar tills på lördag när vi ska få se Robin. Jag är lite osäker på hur bra han kommer klara pressen faktiskt för han har en låt som kräver väldigt mycket av honom och hans röst och jag har en känsla av att nervositet kommer göra det svårt för honom. 

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback