I knew you were trouble when you walked in

Jeansskjorta - H&M || Shorts - Gina Tricot || Klocka - Jetset
 
Gårdagens outfit när jag tittade på Eurovision med mina vänner. Jag hade förresten en jättefin sminkning också men det syns tyvärr inte på bilderna... Jag provar mig nämligen fram för att se vad jag vill ha på studenten.
 
Helgen har väl inte varit den roligaste på länge, den spenderades nämligen på jobbet. Dock så har det varit väldigt bra  på jobbet om man jämför med tidigare. Allt har verkligen gått super! Förutom det att ingen har koll på att det är pingst idag så ingen fattade att gymmet stängde tidigare än vanligt och jag kände mig så hemsk när jag fick säga åt dem att de inte kunde träna för att jag skulle stänga om en kvart liksom.. 
 
Tittade ni på Eurovision igår? Jag lyckades övertala Lingan och Anton att komma hem till Sanna och titta med oss. De var som sagt inte så taggade så jag var väl den enda som faktiskt tittade, haha. Lingans reaktion när jag skrev ESC i ett sms: "ESC är också escape" haha asså jag orkar inte, varför kan ingen dela mitt intresse för Eurovision? SAnna är i alla fall snäll och står ut med det och tittar med mig. Men vad tyckte ni om det vinnande bidraget då? Jag måste ändå säga att jag gillade själva artisten för hon hade en fin röst och en härlig stil, men bidraget var egentligen inget särskilt. Förstår inte vad som gjorde att det fick så väldigt många röster.. Min absoluta favorit var helt klart Malta med deras mysiga låt som påminner om en grillning i solnedgången, så härlig! Sen så gillade jag också Ungern och Ukraina. 
 
Npgonting som jag har lyckats göra denna helg är att när jag inte haft så mycket att göra på jobet så har jag skrivit på min sista skoluppgift så den blev klöar idag, har inte spenderat nägon tid hemma på den. WOHO! Hoppas bara jag klarar  MVG på den här så jag slipper muntlig komplettering på torsdag, för det kommer jag definitivt inte klara. 

Comments
Postat av: Princess Consuela

Inte delar med någon?? Schlagerbögen i mig tar illa upp! ;) Danmarks var helt okej - en blond Loreen. Det bästa bidraget var Petra Medes Sverigenummer, men jag hittade inte vilket nummer det bidraget hade...Och vilken ESC det var!! Well done Sverige och Petra Mede!

2013-05-19 @ 22:42:52

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback