Heading for the highway home

Hela eftermiddagen och kvällen har spenderats med att titta på Pretty Little Liars. Sanna var så snäll så hon laddade ner säsong 2 till mig, det finns nämligen bara ettan på Netflix som jag annars tittar på.
 
Jag och Sanna var förbi Thomas Sabo idag och fick en present från dem, typ för att vi prenumererar på deras "nyhetsbrev" eller något. Det vi fick var ett guldigt nagellack som jag senare på kvällen använde när jag målade mina naglar. Jag här länge velat ha ett guldigt nagellack så jag blev glatt överraskad, men det var inte vad jag hade hoppats på. Lacket är ganska beige och tråkigt. Det måste vara i rätt ljus för att det ska vara minsta lilla fint. Så jag är lite besviken. 
 
 
Det känns lite konstigt att ha lämnat in den sista skoluppgiften. För nu kommer ja ginte plugga pået helt år och det är en stor förändring. För när man går i skolan så är man inte klar när man kommit hem för då har man ännu mer arbete som väntar. Medan om man jobbar så lämnar man bara allt på arbetsplatsen och är ledig på kvällen. Vi får se hur lång tid det tar innan jag börjar få abstinens och börjar skriva uppsatser eller knapar på min miniröknare igen. 

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback