A happy surprise

I måndags levererades ett paket från Aftonbladet till min brevlåda. Jag blev ofantligt förvånad och nyfiken över vad detta kunde vara. Det visade sig att jag helt och hållet hade glömt bort att när jag beställde Sofis Mode så fick jag även med en premie i paketet som de inte ville skicka förrän de var helt säkra på att de fått pengarna (detta ägde rum för flera månader sedan..). Men så det kom i alla fall i måndags och visade sig vara två produkter från Make Up Store; en concealer och ett läppglans. Jag har endast provat läppglanset hittills och det är helt underbart! Det är dubbelt med en del färg och en del mukgörande och glans. Det är helt underbart för läpparna och jag kommer inte låta detta ligga och skräpa i någon låda minsann, det ska användas! Dock lär jag inte använda concealern i första taget då jag precis har skaffat en som är helt perfekt för min hudfärg. Men när den är slut lär jag ge denna en chans, då det är från Make Up Store lär det ha hyffsat kvalité.


Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback