67 Moody woman

Mitt guldiga lack från Tomas Sabo blev bara finare för varje dag, vet ej om det kanske kan ha berott på att jag vande mig vid det. Men samtidigt så är det inget lack som håller i längden för mig, jag är ingen guld-tjej utan snarare en som är extremt förtjust i silver. Därmed så har jag ca dubbelt så mycket silversmyycken som guld så det var inte lätt att matcha de guldiga naglarna. Därför fick de inte stanna kvar så länge, och idag så målade jag ett nytt lack som jag fick från Sephora när jag var där och handlade idag. Det är från Sephoras eget märke och är färgen "67 Moody Woman". Ett metalliclack som skiftar i grönt och mörk turkos, väldigt fint!
 
På mittenbilden kan man se färgen lite bättre, då jag ej använde blixt för den bilden så ser man mer än ljusreflektionen.

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback