Patience

Hej vänner. Jag har nyligen lidit mig igenom ett körkortsteoriprov på internet, och jag klarade det! Wiiie. Haha nu får jag gå vidare till nästa fas. YEAH
 
Men annars har jag inte mycket ork eller lust att göra något just nu. Det är väldigt mycket just nu men skola. jobb, körkort osv osv så jag har inte mycket tis över till bloggen. Och om jag ska vara ärlig så har jag inte så stor inspiration till att skirva faktiskt. Jag vet inte vad jag skriva om och inte hur jag ska skriva det. Så den kommande tiden kanske det inte blir lika fullspäckat med långa inlägg här utan mer lite korta och lite mer sällan. Jag klarar liksom inte av att ha ytterligare ett ansvar på mina axlar.
 
Men av egen erfarenhet vet jag att inspirationen snart kommer tillbaka (vem vet det kanske blir imorgon?), det enda som krävs är tid. Så därför måste ni ha tålamod med mig den här tiden. 
 
Jag just nu:
Tumblr_mgmwmtk8db1qlhmdvo1_400_large
 
The-meaning-of-succes_large
 
Vad jag behöver mer av:
315747_390738424337548_231453608_n_large
 
Tumblr_mc1po7gqnf1qbg2wbo1_400_large
Bilder hittade på weheartit.

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback