Mogna beslut

Nu ligger jag äntligen i sängen, nu är jag mer död än någonsin. Det var som sagt sista steppen idag och lektionen var väl helt okej, inte riktigt lika bra som hans tidigare men det funkade liksom. Sen så tog jag och Susanna det mogna beslutet att vi kanske inte ska fortsätta steppa på onsdagar, för hon kommer hem vid halv ett varje vecka och jag tycker att det tar lite för mycket tid. Så vi kommer förmodligen inte fortsätta med nästa kurs utan tar ett annat alternativ, vi får se hur allt blir.

Juste, i höstas gick jag på en teorikurs på körskolan där jag började prata lite med en tjej, men vi har inte träffats sedan sista föreläsningen liksom. Men så sätter hon sig vid mig på tunnelbanan idag och frågar "känner du igen mig," jag ba guuuuud ja! Haha nej för hon var inte riktigt säker först på om det var rätt person. Vi pratade lite om hur det går för henne med körkort och sådär (hur det går för mig också såklart..) och hon hade tydligen haft uppkörning idag men misslyckats, så synd!

Det var den berättelsen, vi hörs imorgon! Puss


Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback