Gray Pearl

Hejsan! Är allt bra med er? Jag har haft två ganska fullspäckade dagar. Igår blev det lite stressigt efter jobbet till att hinna tillbaka till skolan innan filmen började, vi tittade på Herkules! Sen så blev det faktiskt så att vi åkte till Lingan där och umgicks med honom och Anton. Vi kom ganska sent igår och imorse vaknade jag av att min chef ringde och bad mig hoppa in i receptionen en timme på förmiddagen, "ja, varför inte?" blev mitt svar. Direkt efter jobbet åkte jag med mamma och pappa in till stan för att titta på en servis till mig. Jag har bestämt mig för en från Villeroy & Boch som ni kan se nedan. Resten av dagen har jag och mamma sprungit runt i stan och shoppat, jag har shoppat många fina, våriga saker som ni snart ska få se. Men vi kom hem vid sex ungefär så det blev en lång dag i obekväma skor. 
 
Nu blir det lite Inte smartare än en femteklassare och sen lite Gossip Girl!
 
 
Gray Pearl, Villeroy & Boch

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback