Förberedelser

Hejsan! Jag kom hem från skolan för inte allt för länge sedan, sen dess har jag hunnit öta lite mellanmål och så har min kära bror hjälpt mig att ta lite outfitbilder, som ni då kommer få senare. Nu är det som så att jag ska förbereda det sista inför morgondagen med PA, det är nämligen PA-dag och då ska man visa upp sin produkt för resten av skolan. Då hade vi tänkt ha lite bildspel, de viktigaste bildrna uppsatta på en glasvägg bakom oss och även rapporten och ett par broschyrer på bordet. Detta blir nog bra!
 
Så ja, det är vad som gäller denna eftermiddag alltså, Sanna ska på skiva ikväll så hon har itne så mycket tid till att göra klart det här så det får jag göra själv. Tur att det inte är så mycket. Men sen, beroende på när jag blir klar, så ska jag antingen börja med en hemtenta i matten eller teoriplugg inför körkortet. Det blir en ganska hektisk tid nu, men plugg från olika och jobb utöver det, men jag har ju lyckats ta mig igenom sånt här förut och jag tvivlar inte på att jag klarar det igen, dock kanske inte det blir så mycket träning som jag hoppas på..
 
Tumblr_mj71vvblfv1rhifn4o1_500_large
Bild: weheartit

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback