Bonjour

Hejsan vänner! Hur är det med er? Jag är verkligen helt slut, trots att jag precis har druckit kaffe. Jag och Sanna gick upp klockan fyra imorse för att hinna med vårt plan, vilket vi gjorde. Dock så gjorde inte min väska det så den kom inte med hem utan är kvar i Nice och kommer med första plan imorgon. Så just nu är jag lite ur fas, det var ingen rolig nyhet att få på Arlanda att väskan inte ens kom med första planet, jag menar visst om de hade missat den under vår 30 minuter långa mellanlandning i München, men i Nice? Asså va? 
 
Men jag och Sanna har verkligen haft en underbar vecka med strålande sol och böljande vågor. Kameran har varit framme alla dagar så ni kommer få se bilder när jag väl har fått dem av Sanna. :)
 

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback