Tillbaka på NCC

Hejsan! Vart tog dagarna vägen egentligen? Jag har verkligen varit upptagen konstant men nu har jag äntligen kommit hem och sitter bara i shorts och t-shirt och lyssnar på Two Door Cinema Club. Jag tvivlar på att jag har berättat det här men jag började jobba på NCC i måndags så det är där jag spenderar hela dagarna nu. Det är samma jobb som förra året plus att jag kommer få göra ett par till saker. Det är väldigt mycket pappersarbete men det har jag inget problem med egentligen. Utan jag trivs väldigt bra där och det är kul att träffa sina gamla kollegor igen. Dock så har jag en ny chef i år (jobbar i ett annat team) som heter Filip och hittills är jag ofantligt nöjd med honom, han ser alltid till så att det går bra för en och att man förstår. 
 
Såhär såg mitt skrivbord ut idag när jag lämnade jobbet - papper överallt:
 
Dock har jag idag varit halvdöd hela dagen (höll på att somna på avdelningsmötet idag..). Jag var och såg Hangover 3 med Sanna, Victor, Lingan, Fredrik och Koski igår så det blev ganska sent. Filmen var för övrigt bra! Jag tyckte inte om tvåan särskilt mycket så jag hade absolut inga förväntningar på denna men den visade sig vara väldigt underhållande. I like it!
 
Det som gäller nu är att börja packa inför helgen, som de flesta förhoppningsvis vet om så är det midsommar på fredag, och då ska jag till Antons landställe med hela gänget och fira. Vi åker imorgon kväll ganska direkt efter jobbet så jag måste fixa i ordning allt idag. Åh jag orkar inte packa igen....

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback