They said it changes when the sun goes down

Hej vänner! Vilken jävla helg jag har haft asså. Det var helt underbart på Antons landställe och jag hade hur roligt som helst. Det var mycket sol, mat, skratt, vin och bra musik. Vi bodde i tält och jag sov förvånansvärt nog extremt bra båda nätterna, dock är man ju lite öm i höfter och så för det är ju inte det mjukaste underlaget direkt. Tyvär så har jag inte en enda bild från helgen, det var väl inte riktigt mitt fokus så att säga. 
 
Men nu är jag alltså tillbaka i verkligenheten och har idag jobbat på njoy. Det blir mycket jobbandes just nu, men jag har ändå inget bättre för mig på dagarna, förutom att jag gärna hade åkt till Bråvalla.. Men jag får väl klara mig utan det.
 
 
I brist på nya bilder får ni se en av de absolut vackraste från Hultsfred.

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback