Just a chance that maybe we'll find better days

God morgon vänner. Jag har varit vaken ett tag för jag åkte med Sanna imorse till doktorn för hon skulle vaccineras och hon är väldigt spruträdd så jag ville vara med som stöd. Jag är otroligt trött och överväger nästan att gå och lägga mig igen, trots att jag inte lär kunna somna. Jag var iväg och träffade någon jag tycker väldigt mycket om igår kväll och kom inte hem förrän ganska sent, jag körde så fort som möjligt hem men ändå så tog det typ 35-40 minuter att åka, orka folk som bor långt bort..
 
Idag ska jag bara ta det lugnt tror jag, ska nog träna, gå ut och prova kameran lite och måla naglarna. Händelsefull dag va? Aja, jag har sommarlov, jag får ta det lugnt. Jag kikar nog in senare med resultatet av min photo session, ha en fin tisdag!

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback