BUSY BUSY BUSY

Jag känner mig som en hemsk medmänniska just nu. Jag har så väldigt mycket att göra hela tiden så jag hinner inte med att träffa de jag vill träffa tillräckligt ofta. Detta beror mest på grund av mina jobb. I veckan har jag jobbat över 3,5 timme på NCC, som om heltid inte var tillräckligt liksom?! Och idag så har jag jobbat på nJoy. 
 
Men trots detta så har jag träffat de allra bästa denna helg. I fredags kväll så satt jag med Sanna, Lingan och Anton på Hägernäs strand och grillade hamburgare, kvällen kunde inte ha blivit så mycket bättre. Gårdagen spenderades med att först och främst SOVA, sen så åkte jag och mamma in till stan för en liten shoppingrunda, har precis fotat sakerna jag köpte så ni ska få se dem snart. Sen på kvällen åkte jag än en gång till Rimbo för att umgås med Matthias. Jag borde egentligen inte ha tagit bilen hem från honom för jag var lite för nära på att somna när jag körde, och dessutom så började färden med att jag körde in i Matthias mur, BRA GJORT EMMA! Men idag så har jag varit ute på en promenix med Lingan 5 km. Det var helt underbart! Och efter det så blev det som sagt jobb på nJoy där jag har hängt hela eftermiddagen/kvällen. 
 
Och nu sitter jag här i mitt rum och lyssnar på Arctic Monkeys och längtar efter min säng som väntar på mig 1,5 meter bort, men först så ska ni få se sakerna jag köpte igår. 
 
Mamma hade med sig en otroligt söt flaska rosé häromdagen. Jag fick tyvärr inte smaka på det igår för jag skulle ju köra..

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback