No way, this ain't fair play

Hejsan. När jag minns dagen såhär i efterhand skulle jag nog säga att saker och ting har löst sig riktigt bra, men å andra sidan så måste ju saker ha gått dåligt för att kunna lösa sig också.... Expempel på saker som gått dåligt är att jag försov mig, det fanns inget varvatten när jag skulle duscha imorse och så har mina Happy Plugs gått sönder. Men sätten som detta har löst sig på är att jag kom bara ett par minuter sent imose och så har jag bett Marcus se till så jag är igång på morgnarna när han går upp, Marcus har fixat så vi har varmvatten och så fick jag detta svar på en arg tweet:
Så nu slipper jag vara orolig för försovningar (de sker varje dag just nu), duscha i varmt vatten och bara vänta på att få hem mina nya Happy Plugs. Så länge man håller hoppet uppe så går det att hitta en lösning på allt.
 
Efter jobbet var jag och fikade med Susanna inne vid St Eriksplan, och hade lite mys och catch up. Vi har inte setts på ca tre veckor så det behövdes! 
 
Jag har även fotat outfit-bilder idag, det var PÅ TIDEN. Jag har änbtlgien fått tillbaka intresset för vad jag tar på mig för kläder på morgnarna, det senaste har jag bara slängt på mig typ jeans och t-shirt för att jag inte orkat och då blir hela dagen så mycket tråkigare. Men i alla fall, mitt när jag fotade så dog kamerans batteri så det blev inte så stor variation på bilderna, samt inga närbilder..
 
PS. Är det något fel på mig om min favoritlåt just nu heter Madicate the Kids?? (En extremt bra låt med Gavin DeGraw, lyssna på den!)

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback