I'd do anything to make you smile

Just nu känner jag mig bara så jävla lycklig att jag har Amanda i mitt liv. Hon är en av de bästa personerna jag någonsin träffat. 
 
Jag blev överbjuden på middag och bak hos Amanda igår kväll och jag hade nog inte kunnat ha en bättre kväll asså. Först bakade vi våra små kladdkakerutor med kokostosca på toppen och sedan åt vi en god middag med hennes familj, vilket känns väldigt naturligt, nästan som att jag är en del av familjen. Sen så fikade vi med vårt nybak framför en Anne Hathaway-film. Myskväll!
 
Ni förstår att det är som så att Amanda ska lämna mig i höst och samtidigt som jag är extremt glad över att hon får göra precis det hon vill så kan jag inte undgå att tycka att det är jobbigt att inte ha henne här. För trots att vi ses så sällan så har vi alltid haft så ofantligt lätt för att hitta tillbaka till varandra. Så nu kommer det tyvärr bli ännu mer sällan, men jag har såklart lovat att hälsa på henne någon gång. :)
 

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback