Bra surr

God kväll! Som ni kanske märkte så blev det bara tidsinställda inlägg igår, kan ni gissa varför? Ni förstår, jag var nämligen på Allsången med Sanna. Jag har varit helt dödskär i Oskar Linnros sen Hultsfred så jag var bara tvungen att se honom igen, och ja, han ägde ju sönder hela programmet. Först så körde han Hur Dom Än och så avslutade han hela programmet med Från Och Med Du som nu för tiden tydligen är med i Allsångshäftet. Ja, bra var det minsann!
 
Idag har jag varit och hämtat mina små bebisar hos skomakarn och de blev verkligen superbra så gissa om jag ska använda dem konstant nu! Något annat trevligt som har hänt idag är att jag var ute och åt på lunchen idag i solen. Jag gick med Sanja och Helena till en thai-restaurang i närheten av kontoret och där gottade vi oss rejält!
 
Jag har så galet mycket bilder att visa er nu, dels från Allsången igår (hoppas även att jag ska lyckas få tag på ett filmklippningsprogram så jag kan sätta ihop allt jag filmade igår) och även både gårdagens och dagens outfit. Så det har ni att se fram emot!
 

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback