Torsdag

Hej vänner. Dagen har flutit på ganska bra, förutom att biologilektionen var seg som vanligt. Och så försov jag mig imorse, men som tur är så ringde Sanna mig när hon insåg att jag inte svarade på sms och så skulle hon också ta bilen till skolan så jag behövde inte ens skynda mig till någon buss, tack gode!
 
Jag har nyligen ätit lite mackor för att fylla på energilagret, jag ska nämligen prova spinning för första gången i mitt liv sen. Jag lovade tydligen min chef att gå på hennes pass idag och jag har verkligen försökt hålla mig borta från spinningsalen tidigare men nu har jag inte mycket val. Får se om jag får plats på passet dock, hennes pass brukar vara väldigt eftertraktade och så kan ju inte jag boka. Jag kanske kan ringa dit i och för sig och be dem lägga undan en biljett till mig, äsch jag lever farligt och chansar på att jag får plats.

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback