Skoltrött

Hejsan. Jag sitter i mitt kök och är redo för att plugga biologi i någon timme, kanske två. Vi har ett "test" imorgon som man måste plugga till. Det enda jag har kvar av mitt mellanmål är teet, jag åt upp mackorna väldigt fort då jag var väldigt hungrig. Har även läst lite mer i Sofis Mode och den är sjukt bra!! Blir verkligen sugen på att läsa det här kontinuerligt. 
 
Jag hatar biologi så det här kommer bli en jobbig eftermiddag, men det är bara att kämpa. Det är inte mycket plugg jag riktigt orkar med längre. Jag har inte varit det tidigare men nu har jag verkligen blivit skoltrött. Planen har ju tidigare varit att jag skulle plugga vidare direkt i höst men nu börjar jag överväga starkt att ta ett år och jobba och få tillbaka studiemotivationen. Kanske plugga lite matte under tiden som jag faktiskt tycker är väldigt roligt. Vi får se. Men just nu har jag inte direkt lust att hoppa på en 5-årsutbildning på en gång. 

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback