Mot gymmet!

Hej vänner. Jag har nyss fått i mig lite att äta, laddar upp lite inför eftermiddagens träning. Varannan dag sa vi. Har knappt gjort något i skolan idag. Kollade bara på en massa föreläsningar på youtube på engelskan och två av dem var på svenska.. Och på matten så var vår lärare sjuk så efter en timme pallade inte han längre. Sen åkte jag och mötte upp Sanna och så hade vi en liten photo shoot på min outfit ute i kylan. Men fina bilder blev det. Ni ska få se dem senare. Ikväll händer det inte mycket, ska nämligen jobba hela dagen imorgon så jag ska gå och lägga mig tidigt så jag orkar morgondagen. 
 
Lite motivation i vanlig ordning såhär i väntan på träningspass:
Ioj-101kl_198975135_large
 
Original_large

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback