Louise Roe 2.0

Jag tror inte att ni ser det på en gång men inspirationen för denna outfit kommer från Louise Roe. Låt mig vägleda er. Jag vet inte hur väl ni ser sminket men något som Louise har väldigt ofta är en bred kant med eyeliner ovanför ögat, vilket även jag hade. Sen så lyckas Louise alltid klä sig sofistikerat och kvinnligt med mycket färger, vilket hon även får sina Plain Janes att göra. Detta har jag väl också lyckats med? Det sofistikerade kommer in i och med kavajen och de annars ganska stilrena plaggen i sig. Men när plaggen har så starka färger så blir det lite girlpower-stil på det hela. Det kvinnliga kommer in i och med det rosa och det söta mönstret på toppen. Klockan ger ytterligare en stark färg. Et stor ring är placerad på pekfingret, dels för att den är för stor för de andra fingrarna och dels för att Louise nästan alltid har en ring - på pekfingret.
 
Så, vad tycker ni? Prickade jag in en fin outfit? Var den lik Louise Roe?
Kavaj - H&M || Topp - 365 Sunshine || Jeans - Crocker || Skor - Xit || Klocka - Jet Set

Comments
Postat av: Erica Ingerstad

Söt outfit!

2013-01-28 @ 16:33:59
URL: http://ericai.blogg.se/

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback