Jag lever

Körlektionen gick bra, inte mycket att säga där. Jag tränade ju som sagt efter och konstigt nog var det väldigt roligt. Jag menar, det är inte särskilt stor variation att befinna sig på ett löpband i 45 minuter. Det var inte ens något roligt på TV utan jag bara kämoade på och lyssnade på min egna musik i min Urbanears som stängde ut alla andra ljud. Jag började med att gå i 10 minuter i riktigt rask takt för att få pp pulsen. Den sprang jag i 10 minuter på ganska låg fart så att jag skulle orka igenom hela tiden. Sen gick jag i 5 minuter igen för att sedan ta ytterligare 10 minuter löpning. De sista 2 minutrarna på ökade jag farten, det är så sjukt roliogt att göra tycker jag, liksom bara springa bort allt och ta ut sig helt mot slutet. Sen gick jag på halvfart i 10 minuter för att varva ner. Jag var även sjukt duktig och stretchade efteråt (!!). Jag gör aldrig det (lat?) men jag har haft sån träningsverk efter de senaste passen så nu vill jag bli av med sånt, hoppas det hjälper. 
 
4c3bf0fd8134c8d0_treadmill-walking.preview_large
 
Tumblr_m3x3ipgklz1r1u0gno1_500_large
 
Nu ska jag bara plugga hela eftermiddagen. Träffade min chef på nJoy och hon frågade om jag kunde jobba ikväll och jag kunde ju inte säga nej, jag komer ändå inte ha något bättre för mig då. 

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback