It does not matter how slow you go so long as you do not stop

Hej vänner. Sitter just nu och väntar på att ugnen ska bli klar så vu kan komma igång med maten.

För inte allt för länge sen så kom jag hem från gymmet. Vet inte riktigt hur det kom sig att jag tog det beslutet men jag körde Lindad Crossover. Det var så sjukt jobbigt alltså. Det var inte ens kul liksom. Och som ni kanske vet så förespråkar inte jag när det är allt för jobbigt såhär i början för då ska det fortfarande vara roligt så man bestämmer sig för att åka tillbaka till gymmet igen. I början ska man gå fram lite försiktigt, dels för att minska risken för skador och även för att man ska känna att "ja det här var roligt/jag var bra på det här, det ska jag göra igen så jag blir ännu bättre". Så ja, här tycker jag att citatet i rubriken passar väldigt bra in. :)

Berättar om resten av min dag senare, nu ska här göras hamburgare!


Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback