I can't stop this feeling deep inside of me

Hej vänner! Är allt bra med er? Med mig är det bra. Håller just nu på med att fia lite läor. HAr precis skrivit ett referat på en artikel på danska, dock tror jag att det blev lite långt för det ska bara var en sammanfattning liksom.. Aja, vi får se! Men nu ska jag fixa lite med min labrapport i fysiken som typ aldrig blir klar! Haha det är så många moment som måste bli perfekta. Och nu verkar det inte som om det har gått rätt till när jag skickade hem den från skolan och konverterade den från Microsoft Word till OpenOffice så bilderna finns inte.. Men jag vet att de finns i skolan så om jag bara lägger till den lilla del som jag skulle göra idag så får jag skicka det till skolan och lägga in det i själva rapporten när jag är där. 
 
Mina skor från Chiquelle kar kommit till Ica så mamma ska hämta dem och ett annat paket snart. Guuuuuu vad nervös jag är att de inte ska passa.......... 
 
Så jag resten av kvällen ska jag fixa det där sista på min rapport och sen så blir det TV-kväll med Hart of Dixie och alla andra serier som kommer efter, wiiiie!

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback