Förflyttning

Mina föräldrar kom hem från landet igår och då tog de med sig två saker till mig som jag vill ha här hemma. De tog dels med den första Sherlock Holmes-filmen med Robert Downey Jr och Jude Law. Har nämligen A game of Shadows här hemma och jag vill se dem i rätt ordning. ag har redan sett båda tisdigare men den första var flera år sean jag såg och så såg jag den andra på bio för typ ett år sen. Men nu har jag ju en lite Sherlock-period så vill se dem i rätt ordning och allt, jag kommer säkert bli ltie besatt av dem här också..
 
Jag vill ha en smink-spegel på mitt skrivbord så jag slipper stå vid min helkroppsspegel där det är dåligt ljus. Vi har haft denna spegel i badrummet på landet i alla år men vi ska göra om badrummet i vår och då kommer vi inte vilja ha kvar spegeln så då var det lika bra att ta hem den till mig.
 
Se de stod på matsalsbordet igår när jag kom hem från jobbet och väntade på mig. :)
 

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback