En helt ny värld öppnades för mig

Jag har aldrig riktigt fattat grejen med Bond.... Det kan i och för sig bero på att jag har sett typ en Bond-film tidigare i mitt livoch då var jag ung. Men som sagt så såg jag Skyfall i lördags och den var verkligen superbra! Den var så mycket bättre än vad jag hade trott. Och man ville bara se den igen på en gång, och så ville man också se alla andra Bond-filmer. Det ändes verkligen som om jag hade missat något där. So many feels som en riktig tumblr-person hade sagt (dvs jag). Nej, men nu har jag bestämt mig för att jag någon gång i livet vill se alla Bond-filmer, det är kult. Tänka sig att en enda film kan få en att känna så, då har de lyckats. :)
 
Och Daniel Craigs ljusblåa ögon, asså man smälter ju!

 
Även om jag inte hade sett filmen älskade jag dess theme song med samma namn som filmen, Adele gjorde ett riktigt bra jobb där.
 

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback