Charming

Hej vänner. Tröttheten har krupitin igen. Jag är bara för energisk under tiden i skolan så jag tar ut all min energi där och orkar inte på kvällarna. Ååh hur länge ska detta hålla på? Jag vill ju orka göra något när jag kommer hem också. 
 
Idag hade vi vår första lekiton i biologi b. Fy vad jag hatar biologi alltså! Jag har aldrog gillat det ämnet. Har ju sluppit det i 1,5 år nu och så ska man slängas rakt in i det sista terminen igen, orka!
 
Jag och Sanna fixade en hel del med vårt projektarbete idag. Vi träffade en man vid namn Poul, han äger hela fastigheten så vi kunde få en massa bra info från honom. Sen så sprang vi förbi rektorn supersnabbt och så fick vi också lite snabb info där om hur många elever skolan haft de senaste åren, vi skulle kolla om elförsörjningen är beroende av antalet elever. Sen kom vi äntligen till själva PA-lektionen och som vanligt så var vår lärare extremt glad att se oss. Haha hon favoriserar oss verkligen! Jag tror i och för sig att det beror på att vi typ är den enda gruppen som faktiskt gör något, och så är vi ju extremt charmiga också. Håller ni inte med??

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback