Besviken

Hejhej! Jag har precis målat naglarna framför lite Sherlock. Det har gått lite översatte för nu för tiden kan jag typ varenda replik i serien. Min familj säger att jag är besatt, men jag kallar det bara djup kärlek och beundran.

Zumban var faktiskt sådär idag, inte riktigt vad jag hade förväntat mig. Visst, Malou (instruktören) var superbra som vanligt, hon är extremt professionell, duktig på din sak och lyckas dra med alla. Men av någon konstig anledning blev jag knappt svettig, bara lite klibbig typ. Detta stör mig något enormt, var det på grund av mig eller var det bara koreografier som inte var tillräckligt utmanande? Aja, just nu längtar jag till gymningen på fredag, då ska köra kondition och svettas så att det forsar. Ända sedan det där himla crossover-passet har jag haft lättare för att pusha mig själv lite längre än vad jag påstår att jag klarar av. Det är ett enormt framsteg för mig så nu vill jag inte gå tillbaka till gamla, bekväma vanor bara på grund av ett pass. Men jag ska köra hårt och pressa mig själv under nästa träning!

Nu ska jag bara vänta lite så att mitt nagellack torkat lite mer så att det inte blir allt för fula märken av täcket. Men vi hörs imorgon! Puss.


Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback