732 Papagayo Blue

I onsdags målade jag äntligen mina naglar. Hade haft det andra nagellacket i hela två veckor då ochdet syntes verkligen inte, det var fortfarande väldigt fint. Men jag tyckte att det var dags för förändring så jag målade dem i detta blå-lila lack från IsaDora. Jag fick verkligen till formen på naglarna så att det passade till lacket, håller ni inte med om att det blev fint? Dock så gör inte bilderna färgen rättvisa, det är mer lila i verkligenheten. Det är egentligen bara så här blått i starkt ljus (blixt....). 
 
Först tänkte jag sätta dit lite silvriga stjärnor också men när jag såg hur lila färgen var och hur fint det blev med bara rena naglar så tyckte jag att det räckte såhär. 
 
På den här sista bilden ser man lite av det lila titta fram, tänk er ytterligare lite till och så har ni färgen där.

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback