Vila

Hejsan. Jag är vekligen helt slut i min hjärna nu, vilket jag tror beror på att den har fått jobba väldigt, väldigt mycket den här veckan med tanke på att jag pluggat all tid jag varit hemma. Nu ska jag dock ta och vila hjärnan lite och titta på denna veckas avsnitt av Hissen (vilket jag har höga förväntningar på då de sagt att det ska vara det bästa program de någonsin spelat in) sen kanske jag tittar på Maria och Mindy också, beroende på hur länga jag orkar hålla ögonen öppna. 
 
Jag har inte riktigt kunnat hålla mig borta från bloggandet som jag hade tänkt mig, vilket ni har märkt. Dessa två dagar har jag kommit på två väldigt klockrena outfits så jag och Sanna har haft lite photoshoots, haha.. Ni kommer få se dagens alldeles strax, medan gårdagens nog kommer upp imorgon eller i helgen.
 
SNEAK PEAK!! Haha Sanna orkar aldrig vänta på att jag ska ta av mig jacka och byta skor så hon fotar mig under tiden, och då får man såna här fina bilder.

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback