Tyras bloppis

Tyra Sjöstedt har nyligen rensat ur bland alla hennes gamla kläder och nu har hon då lagt upp en hel del av dessa kläder på Tradera. Det finns massor av saker där som jag såsjukt gärna skulle vilja ha men jag tvivlar på att Tyras kläder passar mig och så känner jag att jag gärna bara tar med mig inspirationen och hittar meín egen version helt ny. 
 
Ni hitter hela bloppisen HÄR.
 
Här nedan ska ni få se de plagg jag gillar allra mest från Tyras bloppis och om ni vill komma till auktionen så är det bara att klicka på bilden.
 
Ni vet ju hur mycket jag älskar kavajer och färger. Dessa är helt underbara! Finns i vit hos Style by Tyra.
 
Superläckra skinnshorts. Jag har faktiskt redan hittat min egen version, ni hittar dem HÄR.
 
En av de vackraste klänningarna jag har sett, jag skulle nog se blek ut i den dock..
 
Så otroligt söt!
 
Blev helt kär i dem så fort jag såg dem i ett outfit-inlägg på Tyras blogg. De är perfekta på alla sätt!
 
Dels så vill jag ha en kjol som är kort fram och lång bak och sen så är även blommigt verkligen något att sats på i vår och sommar!
 
Sockersöt virkad klänning.
 
Man kan aldrig få för många stövletter. Dessa passar till precis ALLT.

Comments
Postat av: Noraaa

haha fan vad kul jag tänkte på dig när jag såg det på hennes blogg!! ;)

2013-02-09 @ 21:46:36

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback