Style by Tyra

Om ni har missat det här så tänker jag inte kalla er mina vänner längre... Men det är ju så att Style by Tyra har "gått i konkurs", vet inte riktigt hur jag ska formulera det på bästa sätt men Tyra och John tappade intresset och så blev det så stort att de knappt kunde hantera det så de har helt enkelt bestämt sig för att lägga ner verksamheten. För bättre förklaring läs Tyras inlägg
 
Ni vet nog vid det här laget hur mycket jag gillar Style by Tyra så jag tycker att det här är synd, men man får helt enkelt ta och se det från Tyras sida och acceptera läget. Som tur är så har jag ju redan fått tag på min studentklänning och så har jag gjort slut på mitt presentkort så min handel med dem är över för gott. Men ni kan fortsätta shoppa där till torsdag 21/2, de har stor utförsäljning.
 
Bild: tyras.se

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback