Studentklänning & -skor: Uppföljning

Nu har jag provat klänningen och skorna och jag kan ju börja med att berätta att allt var helt perfekt med skorna......förutom storleken. Jag fick inte ens på mig dem.. Haha så de är bara att skicka tillbaka, det tråkiga är att det inte finns i några större storlekar förutom 41 och det är för stort för mina fötter. Men jag är ju ganska så carefree nu för tiden och jag vet nu exakt vad jag är ute efter så det är bara att börja leta, som sagt så har jag tid på mig. I värsta fall får jag ha mina vita pumps som står uppstallade i garderoben.
Om ni någon gång ser några liknande så får ni jättegärna tipsa! Jag behöver all hjälp jag kan få. :)
 
Men klänningen då, den är helt sagolik. Jag kan inte tänka mig mitt liv utan den, seriöst. Den ska hänga i min garderob, även om jag väljer en annan klänning till studenten (den är väldigt användbar till andra tillfällen också, typ midsommar). En negativ sak är dock att underklänningen är vääldigt genomskinlig. Men det går lätt att fixa genom att köpa en till underklänning som ser bra ut under den andra lite finare så kan jag känna mig säker på att jag inte visa trosorna. :)
 
 
 
Ni skulle se den på, man känner sig som en disneyprinsessa.. Och den är väldigt smickrande för figuren.

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback