Sportlov....Eller?

Idag har jag fått sportlov, typ. Dagen började med ett besök på Stockholms Universitet där man hade ett event vid namn "Språkdagen", där gick vi på föreläsningar för att sammafatta det hela. Eftersom halva klassen hade matte på eftermiddagen så åkte vi tillbaka till skolan och åt och gick på mattelektion. Där höll jag dock på att somna, jag tror att töttheten började komma ikapp mig där. Sen åkte jag hem och på PA hela j*vla kvällen. Asså vi jobbar så sjukligt mycket på det där himla arbetet nu och snart kommer jag spy på det, dock börjar jag bli väldigt stolt över det för det är inte mycet kvar och det ser så proffsigt ut. 
 
Vid tio bröt vi och nu sitter jag i soffan iförd pyjamas och tittar på Maria och Mindy och äter Ben & Jerry's. Jag måste verkligen slappna av lite och varva ner innan jag ska sova. Imorgon blir det jobb hela dagen så ajg förbereder mig mentalt inför det.
 
Ja, ni hör ju hur mycket till lov jag har, det är mycket nu men lovet drar igång först på måndag för min del, då ska jag minsann njuta.

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback