Smultronstället

Hej vänner. Just nu är jag extremt trött, jag kom hem från steppen för en timme sen och sedan dess har jag skrivit lite på vårt PA, vill nämligen slippa göra det imorgon bitti så gjorde det nu istället. Jag har hängt med Susanna inne i stan hela eftermiddagen/kvällen och ätit middag och gått på stepp. Det är helt underbart för jag har verkligen börjat få upp intresset för det nu när vi har så bra lärare! 
 
Men nör jag väntade på Susanna inne vid T-centralen gick jag dels runt i olika skoaffärer och tittade på studentskor vilket inte hittade något ens i närheten på, men jag hittade mängder av andra fina skor som jag bara ville prova, prova, prova. Jag gick även in på en del affärer, till exempel H&M (en på Drottninggatan men inte dengigantiska utan en lite mindre) där jag hittade världens smultronställe med helt underbara kläder i min smak! Massor av färger kombinerat, och fina kavajer och toppar att ha under, I love it! Dock kunde jag inte shoppa dels på grund av att jag inte hade tillräckligt med pengar på kontot och så ska ju jag och Sanna till Frankrie snart och då vill jag shoppa galet mycket så får hålla i slantarna tills dess. Men det är ju såjobbigt för man hittar ju alltid extra mycket fint när man inte får göra det..
 
Det var typ såna här fina färger man kunde hitta på mitt smultronställe:

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback