Plugg + träning

Hejsan. Nu ska ni få höra om planeran inteför resten av dagen. Jag ska ju självklart träna, jag har planerat in träningen för hela veckan nu och idag blirdet kondition + armar och axlar som gäller. Men det får bli ikväll, tänkte åka dit vid nio faktiskt och var akvar till stängning. 
 
Men innan dess så ska jag helt enkelt bara läsa utmin bok. Sen när jag är klar med den så ska jag även börja på bokrecensionen. Alltså gäller bara stenhård fokus nu resten av dagen, plugg & träning är det som står på schemat och det ska iten bli något annat. Top Model går ju klockan nio så jag får helt enkelt spela in det och se det en annan dag.
 
Juste, nu är det exakt två veckor tills jag och Sanna åker till Frankrike!

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback