Gummibjörnar + Bond

Som jag förfarade är jag helt slut nu ikväll. Tre långa dagar på rad tar på krafterna, och att inte heller få tillräckligt med sömn gör allt bara värre. Men ikväll tar jag det bara lugnt och imorgon ska jag ta lite sovmorgon i alla fall.

Tittade nyss på Skavlan med mamma för att The Jacksons var med, och gud vad underbara de var<333 ursäkta men jag vill så gärna gå på deras konsert nästa fredag, men det är ju så dyrt....! Och på det så ska jag åka till Frankrike måndagen efter så njae inte optimalt.

Nu sitter jag med mina gummibjörnar som mamma var snäll och köpte till mig trots att jag inte ens bett henne (gulle) och tittar på Bond starring Pierce Brosnan med pappa. Jag kan ju garantera en mysig kväll för min del, har ni det också bra? :)


Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback