Bekrecension / Insändare / Rapportskrivning

Hej vänner! Dagen kommer inte bli mycket roligare än kvällen igår. Jag har studiedag, och denna gång blir det verkligen studiedag, jag ska plugga hela långa dagen. Just nu håller jag på att skriva min bokrecension på Hoppas, jag har väl kommit halvväga och det har tangit anske en timme så jag väntar mig väl ungefär lika mycket tid till och sen så ska man också fixa en muntlig presentation på den. En annan sak som jag också måste göra så fort jag får tid över är en insändare som ska in imorgon (varför satte vår lärare alla deadlines på en och samma dag?!). 
 
Sen så ska jag också träffa Sanna och så ska vi jobba på vårt PA, vi har bestämt oss för att det ska vara klart innan sportlovet så dessa två veckor kommer bli präglade av tankebanor inom miljövetenskap och rapportskrivning. Med andra ord så kommer jag nog försöka bidra med något till PA:t varje dag fram tills nästa fredag.
 
Jag får se om jag överhuvudtaget hinner träna idag. Jag tvivlar på det, men om jag inte gör det så vet jag i bakhuvudet att verkligen har tiden till det imorgon så då kan jag göra det då istället. Dessutom så ska jag ju steppa imorgon också så då blir det dubbelt upp med träning! Inte för att steppen alla gånger är så påfrestande för min kropp, det är bara tekniken som är svårt. 
 
3230_3424_480_large
Ååh längtar till torsdag då man får äta hur mycket choklad man vill utan att någon kollar snett på en, haha!

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback