You go back to her, and I go back to black

Okej, jag måste erkänna att jag inte kan hålla mig längre. Bloggningen har blivit naturlig för mig så jag känner mig nästan lite tom utan den.. Men ja, det blir i alla fall lite inlägg nu även om de inte blir många (skolan är ju fortfarande prio 1), men ni ska få ta del av huvuddragen om dagarnas händelser.

Just nu är det väldigt mycket på gång så jag kommer spricka om jag inte får dela med mig av det, då kommer jag bara spruta ut allt på Sanna, haha.

En av sakerna som har hänt är att första numret av min prenumeration på Sofis Mode kom idag, så nu sitter jag i köket med den framför mig och äter kiwi. Har varit på stepp som vanligt på onsdagar, och jag blir alltid lite hungrig efter och man kan ju inte somna om man är hungrig! Det går bara inte. Men hörni, vi hörs imorgon då som vanligt. Puss!


Comments
Postat av: GG

Kan inte du skicka filmen från steppen till mig? Typ maila?? :D

2013-02-21 @ 14:05:47

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback