A new tomorrow

Hejsan! Just nu sitte rjag bara i soffan och tittar på Desperate Housewives och njuter av min träningsvärk i magen. Idag hade jag tänkt träna, läsa vääääldigt mycket i min bok, skriva första utkastet av en engelskauppsats och fixa i mitt rum. Frågan är bara vilken ordning jag gör allt i för inget av dessa har ju någon speciell tid jag måste göra dem på, så länge de görs idag.
 
Som ni kanske förstår så tränade jag magen igår, men jag ve tinte vad jag ska göra idag. Jag måste verkligen börja planera min träning om jag vill komma någonvart med den. Det är inte direkt smart att hitta på vad och hur man ska träna först när man värmer upp. Jag ska börja med denna planering nästa vecka, så ska jag fortsätta med veckoplanering efter det.
 
Lets-start-tomorrow-today_large

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback