Slowpoke

Hej vänner! Jag har hittills idag gjort absolut ingenting, och hela jag har gått i slow motion. Jag och Matthias hade storslagna planer för dagen men de blev smått inställda så det får istället bli en myskväll hemma hos honom. Dit jag strax ska börja röra mig.
 
Det var egentligen inte så länge sen jag var där, var där igårkväll faktiskt och hade lite middag och glöggkväll med det gamla helt underbara gänget, Sanna, Simon, Matthias och jag. Det var sjukt kul att samlas alla fyra igen och inte minst att äntligen få träffa Simon! Han har varit på GMU i tre månader i Berga så det var dags för honom att komma hem nu tycker jag. :) HAHA
 
Jag och Sanna lyckades förflytta oss väldigt smidigt mellan Täby och Rimbo trots Sven. Den enda skillnaden var att vi fick byta buss en busshållplats senare till Stockholmsbussen då den inte kunde stanna på den innan, men det var ju inga problem. Vi träffade också en ytterst trevlig man på bussen som förklarade detta för oss (haha vi visste det redan innan.....) och såg till så vi kom med nästa buss också. :)
 
Ja, det blir mysket julbilder här i bloggen just nu men det är mest bara för att jag ska komma in i julstämning någon gång, haha är ganska seg på sånt....

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback