She will go down with her ship, like a good captain

Jag har så många känslor och negativa tankar inom mig just nu att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Det är svårt att beskriva det mörker som finns inom mig just nu och jag vet för tillfället inte vad jag kan göra åt det. Jag kan bara hoppas att det endast beror på att jag är så oändligt trött och att jag vaknar upp glad imorgon bitti.
 
Det kändes inte särskilt bra att bryta ihop på bussen på väg hem förut så jag väntade helt enkelt med det tills jag kom hem. Det vet jag att det beror på trötthet, för jag gråter endast när jag är i stort behov av sömn. Jag vet också att all tyngd inom mig just nu gör mig till en aningen mindre lycklig människa och detta går ut över mitt förhållande ganska starkt. Så jag hoppas jag verkligen att min kärlek förstår hur mycket jag älskar honom och att det inte är hans fel om jag blir arg lite hela tiden utan att allt i geund och otten beror på mig, och mina problem.
 
På grund av mitt nedstämda humör tidigare idag valde jag att inte följa med mina vänner ut på luciapub, jag valde att inte följa med mamma och julshoppa och jag valde att inte åka hem till Matthi och mysa, för jag behövde bara vara med mig själv. Jag vet inte hur länge sedan det var jag bara satt hemma en hel kväll och inte gjorde ett piss (läs: tittade på paradise hotel, läste bloggar och tjockade choklad). Det var exakt vad mitt nedstämda humör behövde, PH kan få mig på bra humör vilken sekund på dygnet som helst. Dock så tittade jag också på det sista avsnittet av Slå han på käften och det var faktiskt en ganska stor besvikelse om ajg ska vara ärlig, det var inget bra slut. Så där sjönk mitt humör igen. Ja, ni hör ju hur lättpåverkad jag är just nu så man vill inte göra mig besviken för tillfället för det kan bli svårt för mig att hantera. 
 
Hur som helst så ska jag försöka gå och lägga mig huffsat snart och se om den riktiga Emma vaknar upp imorgon med ett leende på läpparna, om det blir så så kommer jag aldrig vara rädd för fredagen den 13:e igen.
 

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback