Nöjd blondin

Hejsan! Jag känner mig som en helt ny människa efter denna dag. För som jag sa så drog jag till frisören idag och fixade så jag blev snygg igen! Wohoooo haha. Nej men det blev fräschare då jag fick bort allt det slitna och så fick det bli lite ljusare också. Och jag måste bara säga det att jag blev så otroligt nöjd med färgen!! Det blev som sagt lite ljusare men det ser så naturligt ut på mig att jag redan har vant mig, shit vad skönt. Jag är så otroligt nöjd!!
 
 
Jag klippte mig hos Susann Ardefors som har sin bas på salong Bach & Steel på Bergsgatan 36 på Kungsholmen. Jag klippte mig för första gången för henne i våras inför studenten hos Stockholmstylisterna och då fick det bli en skarp page men nu vill jag ha lite längre och eftersom jag blev så nöjd senast så ville jag se om förra gången bara var ett mirakel. Men icke sa Nicke, den här kvinnan är den frisör jag känt mig allra mest bekväm och nöjd med i hela mitt liv för jag har aldrig riktigt hittat någon som jag klickat med och känt att de förstår hur jag vill ha det. Men det gör minsann Susann och hon gör det med bravur, jag ska aldrig gå till någon annan frisör igen! Hoppas hon står ut med mig.. :P
 
Vi gjorde också upp en liten inför kommande hårbehandlingar så mitt hår inte blir lika fult som det var nu innan idag. Det ska bli så att jag går dit och kör en uppfräschning och toppning i slutet av januari och så ska jag sedan komma tillbaka igen i mars och slinga och klippa. Det här blir riktigt jävla bra.

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback