No one's first, and you're next

Hej vänner! Jag har haft sån blogg-abstinens ikväll så man börjar undra hur bra jag mår egentligen. Bloggen är en de av mitt vardagliga liv och om jag har tiden till att blogga så gör jag det, men när internet helt plötsligt bestämmer sig för att lägga ner så kryper det i hela kroppen på mig! Jag har i alla fall iställer hunnit med att städa mitt rum, läst lite om utbildningar, målat naglarna och tittat Paradise Hotel. 
 
I helgen har det seriöst känt som om jag varit en Rimbobo (shit vad roligt det ordet ser ut skriftligt, det lter mycket bättre när man säger det högt dock..). Jag har sovit, ätit och myst hemma hos min kärlek och så åkte jag faktiskt till Täby en vända för att träffa Sanna och så åkte jag sedan tillbaka "hem" til Rimbo, så himla knasigt alltså... Jaja, i nuläget har jag inga problem med det då jag får fattiga riddare sserverade när jag vaknar och får skeda med min karl om nätterna (hihi tror ni Jesper i PH är lite avis nu?). 
 
Som sagt så träffade jag Sanna igår här i Täby och då hade vi vårt andra advent-firande på Espresso House i centrum. Sanna hade med sig den lilla ljusstaken men vi vågade aldrig tända den inne på fiket så vi hade den mest stående där symboliskt. Mysigt var det i alla fall.
 
I helgen har jag också lyckats övertala Matthi att se två enligt mig helt magiska filmer; Alice in Wonderland (den senaste versionen med Johnny Depp osv) och A Night at the Roxbury. Alice är fullkomligt underbar på alla sätt och vis så mer tänekr jag inte säga om den utan jag vill hellre diskutera Roxbury. Det var flera år sedan jag såg den sist och då var det mest som en grej jag och min då närmsta kompis hade att vi fullkomligt älskade den filmen. Därfr var jag lite rädd att den inte skulle vara lika bra idag då man har mognat lite som person, blivit med annan humor och har nya filmer att jämföra med. Men det sista denna film gjorde var att svika mig, asså shit vad den är underbar!!!!! Jag får inte nog av den. What is love är lite av filmens theme song så den satt jag och Matthi och lyssnade på i bilen på väg till bussen med likadant diggande som de gör i filmen, helt gudomligt roligt.
 
Nu är det dags för mig att sova lite. Imorgon blir minst sagt en speciell dag, men mer om det då. Godnatt!
 

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback