Första advent

Hej vänner! Har ni haft en bra första december? Själv har jag haft det underbart, hittills. Dagen började med att vakna upp bredvid min kärlek, och inte allt för långt efter det så rörde jag mig mot Sanna för att fira första advent. Vi tände små ljus och fikade med lussabullar och pepparkakor. Dock var Sannas tid begränsad så jag rörde mig därifrån efter ungefär en timme, då åkte jag hem till Matthias och så fick jag fika där igen! Haha han har äntligen lärt sig att jag är fikaberoende.. Vi satt sen och mysigte i TV-soffan framför MTV där de visade Awkward hela dagen typ, kan det bli bättre? :)
 
Nu ska jag snart iväg med min familj och äta middag på någon restaurang här i Täby som jag förstod det för att fira att mamma fyllde år nu i veckan. Mysfaktorn dras på till max!
 

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback