Catching Fire

Jag har precis kommit hem efter att ha varit på bio med Madeleine och filmen vi såg var Catching Fire. Om jag ska vara ärlig så förstår jag inte riktigt vad folk ser i de filmerna? Jag mår seriöst illa av att titta på dem, till exempel när Gale är där på torget och det bara gör ont i hela kroppen på mig.. Vad är det för sadister som gillar denna serie egentligen? Nej, förlåt, de har såklart sina fina stunder, med fin kärlek och sådär men ja, det är helt enkelt inte något för mig. Och dessutom så sög slutet i denna film, de har ju delat boken i två filmer enligt Madde så den hade ett jätteknasigt slut..
 
Nu är det i alla som så att jag har jordens finast människa i mitt liv. Min kärlek ska komma hit nu. Han har inte ddirekt något för sig just nu och vi båda ville ses men jag pallade inte åka till honom (vilken dålig flickvän jag är..) då jag ska träffa Sanna imorgon förmiddag. Matthias gör verkligen allt för mig och jag börjar verkligen inse det nu, det är det finaste jag någonsin varit med om. Aldrig har jag varit med om att någon har vigt hela sitt liv åt mig och för vår relation så det finns inte ord för hur tacksam jag är att han är så stor del av mitt liv. Han är den finaste människan man kan ha.
 

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback