What's the point?

Hejsan! Efter en lång och trött dag på jobbet är jag nu hur pigg och taggad som helst. Jag ska alldeles strax ta bilen till Matthias nämligen. Den senaste veckan har jag från flera olika håll fått frågan hur jag mitt i alla jobb, all stress och utan sömn orkar åka till Rimbo med jämna mellanrum. För mig är det en självklarhet att jag ska åka och träffa min pojkvän liksom, och jag känner aldrig för att vara här hemma så då åker jag alltid till honom istället. Det med att jag aldrig vill vara hemma har börjat nu under sommaren, jag vet inte riktigt varför. Jag menar, jag är ju redan hemifrån alla dagar i veckan i princip så jag förstår inte riktigt varför det enda här hemma som lockar just nu är sängen och bloggen. Det får förbli ett mysterium helt enkelt..
 
 

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback