Serious business

Hejhej! Jag har nyligen kommit hem från en mysig kväll i stan med Susanna. Hon hjälpte mig hitta lite skor, trosor och en termosmugg. Bara viktiga saker här asså.. Sen så fikade vi också såklart, på Wayne's inne på Lagerhaus på Drottninggatan. Vi går dit väldigt ofta för det är så lugnt och lite folk där så man kan bara chilla och dricka sitt kaffe. 
 
Dagen på jobbet har varit ganska jobbig, på eftermiddagen blev jag otroligt stressad över allt och så frågade även Patricia om jag kunde jobba på nJoy på söndag, min lediga dag. Det blev så mycket för mig att jag nästan blev illamående, måste ta det lite lugnt tror jag.. Så jag borde nog inte jobba på söndag, jag får säga det till henne. 
 
 

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback